Netes vásárlás: Magyarország jócskán le van maradva
Magyarországon az Ipsosnak választ adók 79 százaléka preferálja a személyes vásárlást, amivel a magyarok a legkonzervatívabbak a kutatásban részt vevő 24 ország közül.
Magyarországon az Ipsosnak választ adók 79 százaléka preferálja a személyes vásárlást, amivel a magyarok a legkonzervatívabbak a kutatásban részt vevő 24 ország közül.
Szakértői vélemények szerint az idei karácsonyi forgalmat már egyértelműen meghatározhatja a netes vásárlás, így a pontgyűjtő, árengedményeket szervező cégek, közösségi vásárlási oldalak is komolyan labdába rúghatnak. De vajon mi lehet a slágerajándék?
A 3D Secure biztonsági szolgáltatást a VISA és MasterCard kártyatársaságok vezették be, hogy a bankkártyák fizikai jelenléte nélküli fizetéseket biztonságosabbá tegyék.
Az átlagbér környékén több mint tízezret veszíthetünk évente az átszabott tranzakciós adó miatt. Az állam ugyanis minden pénzmozgásunknál ott lesz, és mindig lecsíp a pénzünkből egy kisebb összeget. A csütörtökön benyújtott módosító javaslatok nagy meglepetése, hogy a kormány a kölcsöntörlesztésre is kiveti az új adót. Ezzel azokat a hiteleseket is terheli, akiket a másik oldalon meg kell mentenie.
A szolgáltatásokat keresik leginkább az internetes vásárlók, ruhát viszont nem nagyon vennének a neten.
Tavaly Magyarországon mintegy 160 milliárd forintot költöttek el a világhálón keresztül. Ezen belül jelentős részt tett ki az általában luxuscikkekként emlegetett felsőkategóriás karórák, ékszerek, numizmatikai érmék és különféle gyűjtemények értékesítése. Az értékszállító iparág folyamatosan igyekszik követni a kereskedelmi trendek változását, így nem meglepő, hogy az iparág új szolgáltatását egyértelműen a luxus-cikkek internetes kereskedelme hívta életre.
Egy webáruház tipikus látogatója 5-25 ezer forintot költ vásárlásra alkalmanként, és nem bízik az online előrefizetésben - közölte friss felmérésének eredményét az olcsóbbat.hu kereskedelmi portál.
Az amerikaiak 43,2 milliárd dollárért vásároltak interneten a második negyedévben, ami 15 százalékos növekedés a tavalyi év azonos időszakához képest - a ComScore piackutató cég hétfői közlése szerint. Ezzel már a hetedik egymást követő negyedévben volt kétszámjegyű az online kereskedelem bővülése.
A Facebook nagy erőkkel dolgozik egy újításon, melynek célja az internetes vásárlásba való bekapcsolódás. Gomb is van a projektben, olyan, mint a like.
A gazdaság kevés területén látni olyan mértékű növekedést, mint amit az internetes kereskedelem produkált 2011-ben – derül ki a GKIeNET és a T-Mobile kutatásából.
Idén várhatóan 3 százalék lesz az online vásárlások részesedése a teljes hazai kiskereskedelemből. A legnagyobb gátat még mindig a bizalmatlanság jelenti.
A magyarországi pálya annyira kicsi, hogy nehéz rajta gólt lőni. Ez az általános bölcsesség a közösségi vásárlás területén fokozottan igaz. A tavaly 4,3 milliárd forintos piacot idén nyolc jelentős szereplő hagyta el, köztük tőkeerős cég is. Idén további bukások várhatók, de vannak biztosnak látszó túlélők.
Magyarországon kevésbé elterjedt az internetes vásárlás mint Nyugat-Európa több országában: a magyar internetezők 26 százaléka vásárol online, munkát ugyanakkor a netezők többsége a világhálón keres.
Az online kereskedelem elsősorban a több mint nyolcvanszoros árbevételt produkáló kuponos vásárlásnak köszönhetően fejlődött 2011-ben. De internetes harisnyaáruházzal éppúgy lehetett sikereket elérni, mint márkás termékek zárt fogyasztói klubokban való értékesítésével. Kis Gergelyt, az internetgazdaságot kutató GKIeNet ügyvezető igazgatóját kérdeztük a honi internetes kereskedelem elmúlt évéről.
Az ünnepekre készülve egyre jobban előtérbe kerül az internetes (online) vásárlás.
Kényelmes, egyszerű, ki lehet fogni akciókat - három ok, ami miatt egyre többen vásárolnak online. Ezt az internetes bűnözők is tudják, és egyre trükkösebb módszerekkel próbálják kicsalni a neten vásárlók pénzét. Lehet a csalók ellen védekezni - IT-tanácsadók és bloggerek segítségével összegyűjtöttük, hogyan.
A rendőrség kérésére felfüggesztették a korábban a bolthely.hu/redcoon/ cím alatt elérhető Redcoon webáruház működését.
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság szerint a fogyasztók ne vásároljanak a bolthely.hu/redcoon/ cím alatt elérhető Redcoon Webáruházból.
Egy német felmérés szerint az interneten vásárlók mintegy harmada visszaküldi a csomagot, a divatcikkeknél még rosszabb az arány, de a lakberendezési tárgyak is gyakran jutnak vissza a feladóhoz.
Az iPhone-ra készült Flow nevű alkalmazás a készülék kamerája elé került képet analizálja, és az azon található...